2016 m. rugpjūčio 11 d., ketvirtadienis

Amerikietiškos linksmybės

Praėjo viena savaitė, kai aš Floridoj. Ir tai keista, nes vis dar tai atrodo kaip sapnas, iš kurio nesinori pabusti.

Bet šis įrašas ne apie mano emocijas, bet apie tai, ką gero nuveikiau šiomis dienomis.

Kadangi čia atvažiavau labai vėlai, sekančią dieną miegojau iki pietų. Iki vakaro išsikroviau visus savo daiktus, o vakare turėjome barbecue vakarėlį. Pirmas pastebėjimas - amerikiečiai labai gerai sutaria su kaimynais. Arba tik mano host šeima. Barbecue vakarėlis buvo labai amerikietiškas, kepta vištiena ant griliaus su salotomis. Jo tema buvo išleisti kaimyno ir draugų vaikus į koledžą. Pavalgę visi sėdėjome terasoje ir buvo ilgojo pokalbio valandėlė, kur kalbama apie viską ir visaip.

Kitą dieną (penktadienį) turėjau važiuoti į Rotary pusryčius, kurie prasidėjo 7 ryte. Žmonės buvo malonūs ir svetingi. Teko trumpai pristatyti savo šalį bei save, vėliau vyko happy dollar žaidimas, kur žmonės aukoja dolerius ir kažkuo pasidžiaugia. Tarkim, "aš turiu laimingą dolerį, nes mano dukra sėkmingai nuvyko į koledžą" arba kažkas panašaus. Vėliau tą dieną buvo cross country komandos pool party, taip, su tais pačiais raudonais puodeliais ir daug maisto :) Bet esmė buvo maudytis, o viskas vyko viešame baseine. Vėliau važiavom apsipirkti mokyklai rūbų ir vakare turėjome olimpinių žaidynių atidarymo vakarėlį, taip pat su tais pačiais kaimynais.

Šeštadienį buvo beach day, nors diena buvo apsiniaukus, grįžus namo matėsi įdegis. Jūroje buvo atklydęs delfinas, o važiuojant pakeliui pirmą kartą ragavau chick-fil- a maisto (geriausias greito maisto restoranas mano vietoje).

Sekmadienio rytą, visi ėjome į bažnyčią. Spėlionės pasitvirtino - jie tikrai dainuoja jose, Tiksliau visa bažnyčia dainuoja karaoke. O po jos yra paruošti užkandžiai. Pietum valgėm naminius hamburgerius, kurių, beje, skonis yra toks pats kaip mūsų Mc'donalds. Po pietų važiavome į batutų parką. O po jo ragavau šaldyto jogurto.

Pirmadienį ryte nusprendžiau eiti į cross country treniruotę, kuri prasidėjo 6h ryto mokykloje. Tuo metu vis dar buvo sutemę ir ne taip karštą kaip dieną. Manau todėl šios treniruotės prasideda taip anksti. Visa komanda bėgo 8 mylias, kas man buvo per daug kaip pirmam kartui, tad su kita host sese bėgome tik 3, kas yra beveik 5 kilometrai.
Tą pačią dieną ėjau į mokyklą pasirinkti pamokų ir susitvarkyti tvarkaraštį.
Vėliau važiavome nusipirkti kuprinės su host tėčiu ir host broliu, o grįžus su host mama pirmą kartą aplankiau Walmart prekybos centrą. Vakarienę turėjome su host tėčio pamote ir host sesių pusbroliu. Ji praėjo labai linksmai ir amerikietiškai! Valgio metu visi turi pasakyti savo mėgstamiausią dalyką, kuris nutiko tą dieną.

Antradienio rytą pradėjau cross country treniruote, bei po jos sporto klube visos susirinkusios merginos pasportavome apie valandą.
Per pietus su youth grupele (bažnyčios jaunimu, pasirodo mano host mama ten gamina vakarienę) buvome kine, žiurėjome labai keistą Suicide squad filmą. O vakarienę turėjome vietinėje, amerikietiškoje kavinėje, kurioje, beje, buvo labai daug senukų.

Trečiadienį (šiandien) su ta pačia youth grupele buvome prie upės, kur plaukiojome su (tubes) ratais, kažkas panašaus kaip vandens parkuose, tik mes plaukėm su jais apie 2,5 valandos upe. Vanduo buvo nerealiai švarus, o beveik ant kiekvieno kampo galima buvo pastebėti vėžlių! Bei dar matėme gyvatę ir žiurkę.

Viskas atrodo taip nerealiai, daugelis spėlionių pasitvirtino, kitos ne. Bet vis dėl to, džiaugiuosi, kad esu čia.

*Don't forget, dreams always come true*